WeFact update: stuur herinneringen en aanmaningen naar een afwijkend e-mailadres

Vanaf nu kun je bij jouw debiteuren een afwijkend e-mailadres instellen voor herinneringen en aanmaningen. Stel dit in voor debiteuren die gebruik maken van geautomatiseerde inkoopsystemen zoals bijvoorbeeld de inkoopmodule van WeFact, Basecone, Dizzydata etc. Op deze manier kun je ervoor zorgen dat de herinnering of aanmaning bij jouw contactpersoon terechtkomt, in plaats van bij het geautomatiseerde inkoop e-mailadres. Het nadeel van deze inkoopsystemen is namelijk dat zij niet herkennen dat jij een herinnering en aanmaning verstuurd hebt, en dus wordt je betalingsherinnering niet opgemerkt.

Instellen bij de debiteur
Bewerk de debiteur en ga naar het tabblad “Instellingen”. Vink de instelling “Naar afwijkend e-mailadres sturen” aan achter “Herinnering & aanmaning”. Vervolgens verschijnt er een invoerveld om een e-mailadres in te vullen.

Heb je vragen over bovenstaande nieuwe functionaliteit of heb je feedback hoe we WeFact verder kunnen verbeteren? Stuur ons dan een e-mail op: helpdesk@wefact.nl.

Raad WeFact aan bij vrienden en
collega-ondernemers en ontvang € 25,-!

Vrienden uitnodigen