Zojuist is er een nieuwe update voor WeFact uitgebracht met daarin een aantal kleinere verbeteringen. In dit blog artikel vertellen we hier jullie graag meer over.
Bestandsnaam instellen voor PDF documenten
Vanaf nu is het mogelijk om de bestandsnaam in te stellen voor PDF documenten die gemaakt worden door WeFact. Handig wanneer je de bestandsnaam liever ‘Prijsopgave 2022-100.pdf’ wilt noemen dan ‘Offerte 2022-100.pdf’. Het wijzigen van de bestandsnamen is mogelijk voor alle PDF templates.
Het is mogelijk om de naam te wijzigen en of het offerte-/factuurnummer opgenomen moet worden. Om dit in te stellen ga je naar ‘Instellingen’, ‘Huisstijl’ en kies je de gewenste PDF template. Vervolgens klik je op ‘Overige instellingen’. Er opent dan een dialoogvenster waar je de naam in kunt stellen.

Overige kleine verbeteringen
Daarnaast hebben we 2 nieuwe condities toegevoegd die te gebruiken zijn in de huisstijl voor zowel e-mailberichten als PDF bestanden.
- [geen_btw][/geen_btw], deze conditie is waar als er op de offerte of factuur enkel regels staan met de BTW code geen BTW.
- [heeft_btw_nummer][/heeft_btw_nummer], deze conditie controleert of de debiteur een BTW nummer heeft in WeFact.
Zelf verhogen van opslaglimiet
Ook is het vanaf nu mogelijk om zelf de opslagruimte te verhogen voor je WeFact administratie. Niet meer via onze customer care team, maar direct in de WeFact administratie via menuknop ‘Instellingen’ -> onderdeel ‘Limieten & opslagruimte’. Op deze pagina vind je onderaan de blauwe link ‘Opslagruimte verhogen’.
Heb je vragen over bovenstaande nieuwe functionaliteiten of heb je suggesties wat verbeterd kan worden? Stuur ons dan een e-mail op: helpdesk@wefact.nl.