Wat zeggen onze klanten

« Bekijk meer ervaringen

Case study: Horren.com, de grootste online horrenwinkel



  case study

Marco Janssen

Medewerker van Horren.com

Horren.com bestaat sinds 2005 en is uitgegroeid tot de grootste online horrenspecialist van Nederland en België. Zij onderscheiden zich door hun kennis en werken met passie om de allerbeste horren te assembleren.

www.horren.com




Ervaring met WeFact

We gebruiken WeFact Standard bij Horren.com al een paar jaar en zijn zeer over te spreken over de intuïtieve manier waarop de software werkt. Maar wat minstens zo belangrijk is, is de support. Zelf besteden we veel aandacht aan de ondersteuning van onze klanten en we weten hoe belangrijk dat is. Bij WeFact is de support briljant. E-mails worden zeer snel beantwoord, soms al binnen enkele minuten, met altijd bruikbare antwoorden. Een topproduct van een topteam!


Gekoppeld aan CRM-software
Aan het pakket hebben we modules toegevoegd die een koppeling maken tussen onze CRM-software en WeFact, waardoor facturatie meer geautomatiseerd wordt. Door de mogelijkheden die WeFact hiervoor biedt zijn dat soort koppelingen prima te maken.


Marco Janssen – Horren.com




Ervaar zelf de voordelen van WeFact Standard


Probeer het 30 dagen gratis