Software Gemak: Foutmelding: "Country ID NL bestaat niet"

Oorzaak

Deze fout ontstaat bij de export naar Software Gemak wanneer een debiteur een Belgisch adres heeft (land = België), maar in de debiteurgegevens een Nederlands IBAN-nummer is ingevuld (bijvoorbeeld van de Rabobank). Dit veroorzaakt een conflict in Software Gemak, omdat het land van de debiteur niet overeenkomt met het land van het bankrekeningnummer.

Oplossing

Verwijder het Nederlandse rekeningnummer en eventueel de BIC-code uit de klantgegevens in WeFact. Exporteer daarna de debiteur opnieuw naar Software Gemak.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.