e-Boekhouden: Foutmelding: "Kan geen verbinding maken met e-Boekhouden vanwege een authenticatiefout

Oorzaak

Deze foutmelding wordt veroorzaakt doordat het wachtwoord in e-Boekhouden is gereset. Bij het resetten van het wachtwoord wordt een verificatiecode naar uw e-mail gestuurd. Deze code moet worden ingevoerd om de nieuwe inloggegevens te activeren. Als de oude verificatiecode nog in WeFact is opgeslagen, kan de verbinding niet meer tot stand komen.

Oplossing

U dient de nieuwe verificatiecode, die per e-mail is verstuurd na het resetten van het wachtwoord, in te voeren in de koppeling tussen WeFact en e-Boekhouden om de verbinding opnieuw te herstellen.

  1. Reset uw wachtwoord in e-Boekhouden.
  2. Ontvang de nieuwe verificatiecode per e-mail.
  3. Log in op WeFact en ga onder "Exporteren" naar de koppeling met e-Boekhouden.
  4. Voer de nieuwe verificatiecode in om de verbinding te herstellen.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.