Deze foutmelding kan optreden wanneer WeFact geen verbinding kan maken met uw Yuki-administratie. Er zijn verschillende oorzaken die deze melding kunnen veroorzaken. De meest voorkomende oorzaken zijn:
1. U beschikt niet over het vereiste Yuki Compleet pakket.
Om een koppeling te kunnen leggen, is het noodzakelijk dat u beschikt over een Yuki Compleet pakket. Als u een Yuki Compact pakket heeft, neem dan contact op met Yuki om uw abonnement om te zetten naar Yuki Compleet.
2. U heeft niet de juiste gebruikersrechten binnen Yuki.
Controleer of u bent ingelogd als Portaalbeheerder of Directeur in Yuki. Alleen deze gebruikersrollen kunnen API-koppelingen instellen. Laat anders een gebruiker met de juiste rechten de koppeling voor u leggen.
3. De verkoopmodule is niet actief binnen het Yuki-domein.
De verkoopmodule moet ingeschakeld zijn om verkoopfacturen via de API te ontvangen. Ga naar de Yuki-instellingen en controleer of deze module actief is. Als dit niet het geval is, activeer deze dan of neem contact op met de juiste persoon binnen uw organisatie.
4. Er is sprake van een tijdelijke storing of vertraging bij Yuki of WeFact.
Wacht een moment en probeer het later opnieuw. Tijdelijke storingen of vertragingen kunnen ervoor zorgen dat de koppeling kortstondig niet werkt.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig