Hoe kunnen we u helpen?



    Medewerker toegang verlenen tot mijn administratie

    Ga in het menu naar "Medewerkers" en klik op de actieknop "Medewerker toevoegen". Vervolgens dient de voornaam, achternaam en het e-mailadres van de (nieuwe) medewerker ingevoerd te worden. Hierbij is meteen te bepalen welke rechten deze medewerker heeft in de WeFact administratie en of deze medewerker zelf ook medewerkers mag toevoegen/beheren.

    Zodra de medewerker is toegevoegd ontvangt deze een bevestiging per e-mail. Is het een nieuwe WeFact gebruiker, zal de e-mail ook persoonlijke inloggegevens bevatten.

    Indien u de rechten niet heeft zal u de knop "Medewerker toevoegen" niet zien.

    Accountant toevoegen

    Om uw accountant toegang te verlenen tot uw administratie, voert u ook de bovenstaande stappen uit. Uw accountant zal de administratie dan toegevoegd krijgen binnen hun eigen accountancy omgeving.

    Tip
    Na het toevoegen van de nieuwe medewerker heeft u ook de mogelijkheid om het eigendom over te dragen.