Het gebruik van kostenplaatsen en/of projecten in een administratie geeft de mogelijkheid voor extra verdieping in de omzet. Denk bijvoorbeeld aan het specificeren van winkel en webshop verkopen of bij welke vestiging de verkoop gedaan is.
Er is ondersteuning voor kostenplaatsen en projecten via een koppeling tussen WeFact en Twinfield, Exact Online, eAccounting, Software Gemak (Unit4) en SnelStart (enkel kostenplaatsen). Zonder boekhoudpakket zijn kostenplaatsen en projecten niet te gebruiken.
Iedere keer wanneer u inlogt in WeFact worden de actuele kostenplaatsen en projecten opgehaald uit het boekhoudpakket. Wilt u een nieuwe kostenplaats/project, dan dient u deze aan te maken in het boekhoudpakket en daarna in WeFact uit te loggen en vervolgens weer in te loggen.
Dit kunt u inschakelen bij de exporteerinstellingen van het boekhoudpakket in WeFact. Ga in het menu naar "Exporteren" en kies vervolgens voor "Boekhoudpakket". Rechtsbovenin vindt u de boekhoudpakket opties om naar de instellingen te gaan.
Bij de instellingen met het boekhoudpakket vindt u onder het kopje "Projecten & kostenplaatsen" de mogelijkheid om dit te activeren. Er zijn 3 opties om kostenplaatsen en projecten in te zetten.
Voor de gehele WeFact administratie bepaalt u 1 kostenplaats/project.
U kunt per factuur voor de gehele factuur 1 kostenplaats/project bepalen.
U kunt op regelniveau de kostenplaats/project bepalen. Bij producten kunt u eventueel uw standaard kostenplaats/project toekennen.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig