Hoe kunnen we u helpen?



    Wat zijn kostencategorieën en hoe kan ik deze gebruiken?

    Het is in WeFact mogelijk om bij inkoopfacturen op factuurregelniveau een kostencategorie te bepalen zodat de uitgaven gespecificeerd worden.
    Bij een crediteur kunt u ook bij voorbaat een voorkeurskostencategorie kiezen. Voorbeelden: huur, telefonie, reiskosten, reclame en eten & drinken.
     

    Hoe kan ik een kostencategorie aanmaken?

    Het toevoegen en beheren van kostencategorieën doet u door in het menu naar "Instellingen" te gaan en vervolgens naar het onderdeel "Inkoop".
     

    Koppelen boekhoudpakket

    Wanneer er gebruik wordt gemaakt van een boekhoudkoppeling is het mogelijk om de kostencategorieën te koppelen aan een afwijkende grootboekrekening uit het boekhoudpakket. Dit kan ingesteld worden bij de instellingen richting het boekhoudpakket. 

    De factuur zal als boeking op de juiste manier richting het boekhoudpakket geëxporteerd worden, wat er voor kan zorgen dat de accountant totaal geen nabewerkingen meer zal hoeven te doen.

    Niet gevonden wat u zocht?
    Binnenkort beschikbaar
    Video guide Bekijk de video guide
    helpdesk@wefact.nl Mail ons
    +31 (0)85 - 732 57 00 Bel ons