Van een WeFact administratie is één WeFact gebruiker/medewerker de eigenaar. Ga binnen een administratie in het menu naar "Medewerkers". Wie de eigenaar is herkent u aan het label "Eigenaar" bij de bewuste WeFact gebruiker.
De eigenaar is de enige die een WeFact administratie kan bestellen en opzeggen.U kunt vanuit uw administratie (of het administratie overzicht) een nieuwe eigenaar instellen. Navigeer binnen een administratie naar "Medewerkers". Via het tandwieltje bij medewerkers kunt u kiezen voor "Maak eigenaar".
Er zal een venster verschijnen waarin u de nieuwe eigenaar kunt kiezen, vervolgens dient u dit te bevestigen met uw wachtwoord.
Mocht u een fout hebben gemaakt kunt u het verzoek natuurlijk altijd nog intrekken. Ook kunt u dit doen vanaf de medewerkerspagina (of het administratie overzicht).
De persoon die u instelt als nieuwe eigenaar dient dit verzoek eerst te accepteren, tot die tijd blijft u de eigenaar van de administratie. De nieuwe eigenaar kan het verzoek ook weigeren.
Indien de administratie nog een proefperiode is wordt het eigendom per direct overgezet, omdat er nog geen verplichtingen aan de administratie zitten.
Hoeft de oud-eigenaar van de administratie geen toegang meer te hebben tot de administratie, dan kan hiervoor de toegang ontzegd worden.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig