WeFact Help



WeFact Help > Facturen

Hoe kan ik meerdere PDF bijlagen samenvoegen met de offerte/factuur?
U kunt eenvoudig een of meerdere PDF bijlagen samenvoegen met uw offerte of factuur. Denk hierbij aan facturen met daarbij bijvoorbeeld een urenverantwoording. Dit is een handige functie voor ontvangers die gebruik maken van bepaalde (inkoop)pakketten die maar 1 PDF kunnen afhandelen.

Let op: het samenvoegen van bijlagen werkt alleen voor PDF bestanden. Andere bestandstypes worden altijd als losse bijlagen meegestuurd.


Hoe schakelt u dit in?
U kunt op de volgende 2 manieren instellen dat PDF bijlagen automatisch samengevoegd worden:

1. Algemene instelling
Hiermee stelt u de standaard in van WeFact die geldt voor alle debiteuren. Per debiteur kunt u hier uiteraard van afwijken.
Ga in het menu naar "Instellingen" en kies vervolgens voor het onderdeel "Facturatie". In het blok "Bijlagen" kunt u instellen dat PDF bijlagen wel of niet samengevoegd moeten worden met de offerte/factuur PDF. 

2. Instelling per debiteur
Bij een debiteur vindt u in het tabblad "Instellingen" de instelling of u voor deze debiteur bijlagen wilt samengevoegd met de offerte/factuur PDF.





Vul onderstaand formulier in:


Versturen