U kunt eenvoudig een of meerdere PDF bijlagen samenvoegen met uw factuur. Denk hierbij aan facturen met daarbij bijvoorbeeld een urenverantwoording. Dit is een handige functie voor ontvangers die gebruik maken van bepaalde (inkoop)pakketten die maar 1 PDF kunnen afhandelen.
Let op:
1. het samenvoegen van bijlagen werkt alleen voor PDF bestanden. Andere bestandstypes worden altijd als losse bijlagen meegestuurd.
2. Bijlagen welke worden toegevoegd aan het e-mailtemplate in de huisstijl worden niet samengevoegd.
U kunt op 2 manieren instellen dat PDF bijlagen automatisch samengevoegd worden.
Hiermee stelt u de standaard in van WeFact die geldt voor alle debiteuren. Per debiteur kunt u hier uiteraard van afwijken.
Ga in het menu naar "Instellingen" en kies vervolgens voor het onderdeel "Facturatie". In het blok "Bijlagen" kunt u instellen dat PDF bijlagen wel of niet samengevoegd moeten worden met de factuur PDF.
Bij een debiteur vindt u in het tabblad "Instellingen" de instelling of u voor deze debiteur bijlagen wilt samengevoegd met de factuur PDF.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig