Wat gebeurt er als een offerte verlopen is

Bij een offerte geeft u een geldigheidstermijn in dagen op. Dit gaat in op het moment dat een offerte verzonden is. Tot en met de laatste dag kan uw klant de offerte online accepteren.

Verlopen: notificatie in het menu

Zodra de geldigheidstermijn verstreken is, zal in het menu item "Offertes" een oranje label met een '1' daarin zichtbaar worden. Waar u ook in WeFact bent, u ziet direct dat er 1 offerte verlopen is. U ontvangt ook bericht van een verlopen offerte in uw dagelijkse notificatie e-mail (mits u deze ingeschakeld heeft).

Veelgestelde vragen

Krijgt mijn klant bericht dat de offerte verlopen is?

Uw klant krijgt hiervan geen bericht. U dient zelf contact op te nemen met uw klant.

Kan een klant nog wel een verlopen offerte online accepteren?

Zodra de offerte verlopen is kan dit niet meer. Het aanbod is tenslotte verlopen.

Kan ik de geldigheidstermijn verlengen?

Dit kan door de offerte te bewerken. Onder de "Offerte kenmerken" kunt u de "Geldigheidstermijn" aanpassen.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.