Hoe kunnen we u helpen?



    Wat gebeurt er als een offerte verlopen is?

    Bij een offerte geeft u een geldigheidstermijn in dagen op. Dit gaat in op het moment dat een offerte verzonden is. Tot en met de laatste dag kan uw klant de offerte online accepteren.
     

    Verlopen: notificatie in het menu

    Zodra de geldigheidstermijn verstreken is, zal in het menu item "Offertes" een oranje label met een '1' daarin zichtbaar worden. Waar u ook in WeFact bent, u ziet direct dat er 1 offerte verlopen is. U ontvangt ook bericht van een verlopen offerte in uw dagelijkse notificatie e-mail (mits u deze ingeschakeld heeft).
     

    Veelgestelde vragen

    Krijgt mijn klant bericht dat de offerte verlopen is?

    Uw klant krijgt hiervan geen bericht. U dient zelf contact op te nemen met uw klant.
     

    Kan een klant nog wel een verlopen offerte online accepteren?

    Zodra de offerte verlopen is kan dit niet meer. Het aanbod is tenslotte verlopen.
     

    Kan ik de geldigheidstermijn verlengen?

    Dit kan door de offerte te bewerken. Onderaan de pagina vindt u het invoerveld 'Geldigheidstermijn'.

    Niet gevonden wat u zocht?
    Binnenkort beschikbaar
    Video guide Bekijk de video guide
    helpdesk@wefact.nl Mail ons
    +31 (0)85 - 732 57 00 Bel ons