In de huisstijl kunt u eenvoudig een aanhef toevoegen om te gebruiken in uw correspondentie. Het is mogelijk om een aanhef te gebruiken in zowel de PDF documenten als in e-mailberichten.
Kies in het menu voor "Instellingen" submenu "Huisstijl". Klik in de linkerkolom onder PDF bestanden op het document waar de aanhef gewenst is. Door het tekstblok met het klantadres aan te klikken, kan onderaan worden gekozen voor "Klantadres met aanhef". De aanhef is nu in het waarde veld toegevoegd. U kunt vervolgens zelf bepalen welke aanhef u voor een man en vrouw wenst te gebruiken door een tekst in te geven (bijvoorbeeld meneer) tussen:
Kies op de huisstijlpagina in de rechterkolom onder E-mailberichten voor het gewenste e-mailbericht. Hier is het tekstbericht volledig naar wens aan te passen. In het e-mailbericht dienen de variabelen handmatig toegevoegd te worden. Dit kan middels de beschikbare variabelen kolom aan de rechterzijde van het bericht. Zet de cursor op de gewenste positie in het tekstbericht en klik op "Condities" en vervolgens "Debiteur is man" en "Debiteur is vrouw". Eventueel kan er ook een conditie voor afdeling of familie toegevoegd worden. De gewenste aanhef is vervolgens tussen de condities te plaatsen.
Beste [is_man]heer[/is_man][is_vrouw]mevrouw[/is_vrouw] [factuur_voorletters] [factuur_achternaam],
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig