Aanhef toevoegen

In de huisstijl kunt u eenvoudig een aanhef toevoegen om te gebruiken in uw correspondentie. Het is mogelijk om een aanhef te gebruiken in zowel de PDF documenten als in e-mailberichten.

Aanhef in PDF document

Kies in het menu voor "Instellingen" submenu "Huisstijl". In de linkerkolom klikt u nu op het document waar de aanhef gewenst is. Door het tekstblok met het klantadres aan te klikken, kan onderaan worden gekozen voor "Klantadres met aanhef". De aanhef is nu in het waarde veld toegevoegd. U kunt vervolgens zelf bepalen welke aanhef u voor een man en vrouw wenst te gebruiken door een tekst in te geven (bijvoorbeeld meneer) tussen:

  • [is_man]…[/is_man]
  • [is_vrouw]…[/is_vrouw]

Aanhef in PDF

Aanhef in e-mailbericht

Kies op de huisstijlpagina in de rechterkolom voor het gewenste e-mailbericht. Hier is het tekstbericht volledig naar wens aan te passen. In het e-mailbericht dienen de variabelen handmatig toegevoegd te worden. Dit kan middels de beschikbare variabelen kolom aan de rechterzijde van het bericht. Zet de cursor op de gewenste positie in het tekstbericht en klik op "Condities" en vervolgens "Debiteur is man" en "Debiteur is vrouw". Eventueel kan er ook een conditie voor afdeling of familie toegevoegd worden. De gewenste aanhef is vervolgens tussen de condities te plaatsen.

Voorbeeld in e-mailbericht factuur

Beste [is_man]heer[/is_man][is_vrouw]mevrouw[/is_vrouw] [factuur_voorletters] [factuur_achternaam],
Aanhef in e-mail bericht

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Een ogenblik geduld...