Hoe kunnen we u helpen?



    Factuur op betaald zetten

    Er zijn drie methoden om een factuur binnen WeFact de status "Betaald" te geven.

    Handmatig

    Wanneer u op de factuuroverzichtspagina van de betreffende factuur zit, kunt u via de actieknop "Betaald" aangeven dat de factuur betaald is. U kunt vervolgens aangeven of de factuur betaald is via bankoverschrijving, contante betaling of pinbetaling.
    Factuur op betaald zetten

    Via bankafschriften inlezen

    Door uw bankafschriften in te lezen kunt u deze transacties matchen aan een factuur, waarmee u de factuur de status betaald geeft. WeFact zal op basis van bedrag, omschrijving en naam proberen suggesties te geven voor eventuele matches. Meer hierover leest u in het volgende help-artikel.

    Betalingen ophalen uit het boekhoudpakket

    Indien u een koppeling heeft met een van de volgende boekhoudpakketten; Exact online, Twinfield, E-boekhouden, Unit4 Multivers of SnelStart dan kunnen de betalingen opgehaald worden uit het boekhoudpakket. Dit betekent dat als de transactie tegen de boeking is afgeletterd in het boekhoudpakket, ook de factuur in WeFact hiermee op betaald kan worden gezet.