WeFact Standard Help



Kan een klant online mijn offerte goedkeuren?
Zodra u een offerte per e-mail verstuurd aan uw klant ontvangt deze in het bericht van de e-mail een link om de offerte online te kunnen accepteren. Na het aanklikken van de link kan de klant online een handtekening zetten en de acceptatie versturen. U ontvangt een bevestiging dat de offerte is geaccepteerd. Bij het accepteren van de offerte wordt de handtekening, de naam, het IP-adres en de datum met tijd geregistreerd.

Hieronder wordt een voorbeeld getoond van hoe de klant online de offerte kan accepteren:


Hieronder wordt een voorbeeld getoond van een geaccepteerde offerte in WeFact:



WeFact Standard gebruiker vóór 19 september 2016?
Het online ondertekenen van een offerte is sinds de update van 19 september 2016 mogelijk. Bestaande WeFact gebruikers die van deze functie gebruik willen maken dienen de link waarop de klant kan klikken zelf op te nemen in de huisstijl van het e-mailbericht voor de offerte.

Toevoegen acceptatielink in e-mail bericht
Ga in het menu naar "Instellingen" en kies vervolgens in het submenu "Huisstijl". Klik op "Offerte" in de rechterkolom om het e-mail bericht te bewerken. 
Voeg in het e-mailbericht een regel toe zoals bijvoorbeeld: "Indien u akkoord gaat, kunt u de offerte hier online accepteren". Voeg vervolgens een hyperlink toe op deze tekst met als protocol "<ander>" en in plaats van een URL gebruikt u de volgende variabele "[offerte_accepteren_url]".

Zie het voorbeeld hieronder:

Offerte online accepteren URL protocol

Ziet u de functionaliteit niet? Dan maakt u waarschijnlijk nog gebruik van de oude huisstijl editor, neem contact op met WeFact om de nieuwe huisstijl editor in te laten stellen.





Vul onderstaand formulier in:


Versturen