Online goedkeuren van een offerte

Wanneer u de offerte via WeFact toestuurt naar uw klant, zal er automatisch een link toegevoegd worden in het e-mailbericht om de offerte online te kunnen accepteren. Na het aanklikken van de link kan de klant online een handtekening zetten en de acceptatie versturen. De klant heeft hier ook de mogelijkheid om een opmerking toe te voegen in het opmerking veld. U ontvangt een bevestiging dat de offerte is geaccepteerd. Bij het accepteren van de offerte wordt de handtekening, de naam, het IP-adres, de datum met tijd en de eventuele opmerking geregistreerd.

Accepteren door de klant

 

Geaccepteerde offerte in WeFact

Offerte accepteren link in offerte e-mail bericht

Indien de offerte online accepteren link ontbreekt, kan dit alsnog zelf ingesteld worden. 

Ga in het menu naar "Instellingen" en kies in het submenu voor "Huisstijl". Klik in de rechterkolom onder "E-mailberichten" op "Offerte" om het e-mailbericht te bewerken.

Klik op de link, het onderstaande pop-up scherm zal nu verschijnen en dient er als volgt uit te zien. U kunt de variabele [offerte_accepteren_url] kopieren in het URL veld. 


Tip! U kunt ook een (automatische) bevestiging van de acceptatie sturen. Lees voor meer informatie dit helpartikel.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.