Afwijkend e-mailadres voor de herinnering en aanmaning instellen

Instellen

Het is mogelijk het e-mailbericht voor de herinnering en aanmaning naar een ander e-mailadres te versturen dan het e-mailadres waar de factuur naar verzonden wordt.

Deze instellingen kunt u vinden onder het tabblad "Instellingen" bij de debiteur. Bij het kopje "Herinnering & aanmaning" zet u een vinkje om het afwijkende e-mailadres te activeren. Bij het veld "E-mailadres" vult u het afwijkend e-mailadres in. 

Voor wie?

U stelt dit in voor debiteuren die gebruik maken van geautomatiseerde inkoopsystemen zoals bijvoorbeeld de inkoopmodule van WeFact, Basecone, Dizzydata etc. Op deze manier kunt u ervoor zorgen dat de herinnering of aanmaning bij de contactpersoon terechtkomt, in plaats van bij het geautomatiseerde inkoop e-mailadres. Het nadeel van deze inkoopsystemen is namelijk dat zij niet herkennen dat u een herinnering en aanmaning verstuurd hebt, en dus wordt uw betalingsherinnering niet opgemerkt.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.