Hoe kunnen we u helpen?



    Afwijkend e-mailadres voor de herinnering en aanmaning instellen

    Instellen

    Het is mogelijk het e-mailbericht voor de herinnering en aanmaning naar een ander e-mailadres te versturen dan het e-mailadres waar de factuur naar verzonden wordt.

    Deze instellingen kunt u vinden onder het tabblad "Instellingen" bij de debiteur. Bij het kopje "Herinnering & aanmaning" zet u een vinkje om het afwijkende e-mailadres te activeren. Bij het veld "E-mailadres" vult u het afwijkend e-mailadres is. 

    Voor wie?

    U stelt dit in voor debiteuren die gebruik maken van geautomatiseerde inkoopsystemen zoals bijvoorbeeld de inkoopmodule van WeFact, Basecone, Dizzydata etc. Op deze manier kunt u ervoor zorgen dat de herinnering of aanmaning bij de contactpersoon terechtkomt, in plaats van bij het geautomatiseerde inkoop e-mailadres. Het nadeel van deze inkoopsystemen is namelijk dat zij niet herkennen dat u een herinnering en aanmaning verstuurd hebt, en dus wordt uw betalingsherinnering niet opgemerkt.