Grootboekrekeningen uit het boekhoudpakket als kostencategorie├źn

Let op: om grootboekrekeningen uit uw boekhoudpakket te gebruiken als kostencategorieën heeft u een actieve boekhoudkoppeling nodig.Om uw uitgaven te specificeren kunt u gebruik maken van kostencategorieën. Het is mogelijk om WeFact de grootboekrekeningen uit uw boekhoudpakket op te laten halen zodat u deze als kostencategorieën kunt gebruiken.

Hoe kan ik dit instellen?

U kunt dit instellen door in het menu naar "Instellingen" te gaan en vervolgens naar het onderdeel "Inkoop". Vervolgens kunt u onder het kopje "Inkoop uitgaven specificeren" uw keuze maken.

Inkoop uitgaven specificeren, grootboekrekeningen gebruiken

Gebruiken bij het verwerken van inkoopfacturen

Als u een actieve boekhoudkoppeling heeft hoeft u verder niets te doen. U kunt vanaf nu bij het verwerken van inkoopfacturen grootboekrekeningen kiezen als kostencategorieën.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Een ogenblik geduld...