Volgens de regels van de Belastingdienst dient u als ondernemer uw administratie 7 tot 10 jaar te bewaren. Tijdens het gebruik van WeFact kunt u natuurlijk alle data raadplegen, maar ook wanneer u stopt kunt u WeFact blijven gebruiken als archief om aan de bewaarplicht te voldoen.
Wanneer u de administratie opzegt kunt u in het opzegscherm kiezen om uw WeFact administratie om te zetten naar een “WeFact archief” omgeving. U behoudt toegang tot uw administratie maar met gelimiteerde functionaliteiten. Een groot voordeel is dat u snel, makkelijk en overzichtelijk de nodige informatie kan raadplegen.
Een archief administratie kost € 2,50 per maand (enkel af te nemen per jaar).
Een archief omgeving houdt in dat er geen data gewijzigd, verwijderd of aangemaakt kan worden. Wel kunnen er nog medewerkers toegevoegd of verwijderd worden. Een eventuele koppeling met Peppol, de bank en/of een boekhoudpakket zal automatisch uitgeschakeld worden bij het starten van een archiefomgeving.
Het is tevens mogelijk om een WeFact archief omgeving weer om te zetten naar een actieve WeFact omgeving.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig