Verificatie e-mail met link (opnieuw) ontvangen

Wanneer u een afzender e-mailadres invoert onder "Bedrijfsgegevens" of onder de e-mailberichten in de huisstijl, dient dit e-mailbericht vooraf geverifieerd te worden. Dit is nodig om er zeker van te zijn dat u de betreffende eigenaar bent van het opgegeven e-mailadres. Na het invoeren van het e-mailadres ontvangt u van ons een e-mail met een link om het e-mailadres te verifieren. 

De verificatielink is slechts een bepaalde tijd geldig. Daarna werkt de link niet meer. U kunt de verificatielink opnieuw toegestuurd krijgen door in de WeFact administratie in het menu aan de linkerkant te gaan naar "Instellingen", submenu "Bedrijfsgegevens". Sla de bedrijfsgegevens opnieuw op zonder een wijziging aan te brengen. Hierdoor zal de link opnieuw verstuurd worden.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Een ogenblik geduld...