Het kan voorkomen dat er bij het administratie- of accountantskantoor ondernemers zijn die zelf al met WeFact gestart zijn. Het is voor het kantoor fijn om toegang te krijgen en het kan wenselijk zijn om de afname via het kantoor te laten verlopen.
Toegang krijgen
Om toegang te krijgen tot een bestaande WeFact omgeving, dient de ondernemer u met uw persoonlijke e-mailadres toe te voegen in zijn/haar omgeving in het menu "Medewerkers". Hierna heeft u direct toegang met uw bestaande account. De administratie wordt namelijk meteen zichtbaar in het administratieoverzicht van de accountancy omgeving.
Eigendom overdragen
Indien de administratie van de ondernemer via de accountancy omgeving afgenomen moet worden, dient na het aanmaken van de medewerker ook het eigendom aan deze medewerker overgedragen te worden. Dit kan de ondernemer doen door op het instellingenicoontje van de betreffende medewerker te klikken en te kiezen voor "Maak eigenaar". Hierna dient enkel nog het eigendom geaccepteerd te worden. Vanaf de eerstvolgende factuur zal hierna gefactureerd worden aan de accountancy omgeving.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.