Administratie wordt niet weergegeven bij koppeling met Exact Online

Wanneer u een koppeling legt tussen WeFact en Exact Online, kan het gebeuren dat uw administratie niet zichtbaar is. Dit kan twee oorzaken hebben:

1. Er is geen machtiging gegeven aan WeFact

Waarschijnlijk is er nog geen toestemming gegeven om de administratie te delen met WeFact. U kunt dit eenvoudig aanpassen via Exact Online:

  1. Log in bij Exact online.
  2. Klik rechtsboven op “Mijn Exact Online”.
  3. Ga aan de linkerkant naar “Beveiligingscentrum”.
  4. Klik bij “Machtigingen voor mijn apps” op de applicatie “WeFact”.
  5. Kies bij machtiging voor “Toestaan: Alle huidige en toekomstige administraties”.

Leg daarna opnieuw de koppeling met Exact Online vanuit WeFact. U zult nu alle administraties van de gebruiker kunnen selecteren. Het kan nodig zijn om één keer uit- en opnieuw in te loggen.

2. Er is een dubbel administratienummer in Exact Online

Staat de machtiging goed ingesteld, maar blijft de administratie onzichtbaar? Dan kan het probleem liggen bij het administratienummer. In Exact Online moet elk administratienummer uniek zijn. Als een nummer dubbel voorkomt, moet dit worden aangepast. Zodra het administratienummer uniek is, kan de administratie zonder problemen gedeeld worden met WeFact.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.