Wanneer u een koppeling legt tussen WeFact en Exact Online, kan het gebeuren dat uw administratie niet zichtbaar is. Dit kan twee oorzaken hebben:
Waarschijnlijk is er nog geen toestemming gegeven om de administratie te delen met WeFact. U kunt dit eenvoudig aanpassen via Exact Online:
Leg daarna opnieuw de koppeling met Exact Online vanuit WeFact. U zult nu alle administraties van de gebruiker kunnen selecteren. Het kan nodig zijn om één keer uit- en opnieuw in te loggen.
Staat de machtiging goed ingesteld, maar blijft de administratie onzichtbaar? Dan kan het probleem liggen bij het administratienummer. In Exact Online moet elk administratienummer uniek zijn. Als een nummer dubbel voorkomt, moet dit worden aangepast. Zodra het administratienummer uniek is, kan de administratie zonder problemen gedeeld worden met WeFact.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig