Exact online: Foutmelding: "Klant: non-actief"

Wanneer u de foutmelding “Klant: non-actief” ontvangt, betekent dit dat de klant als inactief is gemarkeerd in Exact Online. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Einddatum in het verleden: De klant heeft een einddatum die al is verstreken, waardoor hij als non-actief wordt beschouwd.
  • Handmatig gedeactiveerd: De klantstatus is handmatig op inactief gezet in Exact Online.

Oplossing:

  1. Ga naar de klantgegevens in Exact Online.
  2. Controleer of er een einddatum is ingevuld en of deze in het verleden ligt.
  3. Verwijder de einddatum als deze inderdaad in het verleden ligt.
  4. Controleer of de klant nu weer als actief wordt weergegeven.
  5. Probeer de export opnieuw.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.