Exact online: Foutmelding: " [0] Kan geen verbinding maken met de API van Exact"

Wanneer u deze foutmelding ontvangt, lukt het op dat moment niet om verbinding te maken met Exact Online via de API (de technische koppeling tussen systemen). Deze foutmelding betekent niet dat er iets mis is met uw factuur of instellingen, maar dat er tijdelijk geen contact gemaakt kan worden met Exact Online.

Mogelijke oorzaken

  • Tijdelijke storing bij Exact Online. Soms is de API van Exact tijdelijk niet beschikbaar door onderhoud of een storing. In dat geval kunt u het beste even wachten en het later opnieuw proberen.
  • Tijdelijke netwerkproblemen. Als uw internetverbinding onstabiel is of Exact Online tijdelijk slecht bereikbaar is, kan de koppeling mislukken.
  • Tijdelijke overbelasting van de API. Wanneer er veel verzoeken tegelijk binnenkomen bij Exact Online, kan de API tijdelijk geen nieuwe verbindingen aannemen.

Wat kunt u doen?

  • Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw.
  • Controleer of Exact Online op dat moment een storing of onderhoud meldt via status.exact.com.
  • Als het probleem zich blijft herhalen, neem contact met ons op. Wij kijken graag met u mee.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.