Twinfield: Foutmelding: "Uitvoerings BTW-nummer moet worden ingevuld"

Oorzaak

Deze foutmelding ontstaat wanneer het BTW-nummer bij de klant (debiteur) niet goed is ingevuld in de debiteurinstellingen. Hoewel het BTW-nummer mogelijk wel op de factuur staat, moet het ook correct ingevuld zijn in de debiteurinstellingen om de export naar Twinfield goed te laten verlopen.

Oplossing

Controleer en vul het BTW-nummer opnieuw in bij de debiteurinstellingen:

  1. Ga naar de debiteur in WeFact.
  2. Klik linksonder op de blauwe knop op " Debiteur bewerken".
  3. Vul het juiste BTW-nummer in onder het veld BTW-nummer.
  4. Sla de wijziging op.

Na het invoeren van het BTW-nummer kunt u de factuur opnieuw proberen te exporteren naar Twinfield.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.