Hoe kunnen wij u helpen?

search

Meerdere PDF bijlagen samenvoegen met de factuur

U kunt eenvoudig een of meerdere PDF bijlagen samenvoegen met uw factuur. Denk hierbij aan facturen met daarbij bijvoorbeeld een urenverantwoording. Dit is een handige functie voor ontvangers die gebruik maken van bepaalde (inkoop)pakketten die maar 1 PDF kunnen afhandelen.
Let op:
1. het samenvoegen van bijlagen werkt alleen voor PDF bestanden. Andere bestandstypes worden altijd als losse bijlagen meegestuurd.

2. Bijlagen welke worden toegevoegd aan het e-mailtemplate in de huisstijl worden niet samengevoegd.

Hoe schakelt u dit in?

U kunt op 2 manieren instellen dat PDF bijlagen automatisch samengevoegd worden.

Algemene instelling

Hiermee stelt u de standaard in van WeFact die geldt voor alle klanten. Per klant kunt u hier uiteraard van afwijken.
Ga in het menu naar "Instellingen" en kies vervolgens voor het onderdeel "Facturatie". In het blok "Bijlagen" kunt u instellen dat PDF bijlagen wel of niet samengevoegd moeten worden met de factuur PDF.

Instelling per klant

Bij een klant vindt u in het tabblad "Instellingen" de instelling of u voor deze klant bijlagen wilt samengevoegd met de factuur PDF.

Niet gevonden wat u zocht?