WeFact Hosting Help



Krijg ik en mijn klant een notificatie bij een ticket bericht?
U kunt instellen wanneer u en uw klant precies een notificatie ontvangt bij een ticket bericht. Deze instellingen vindt u door in het menu te gaan naar "Instellingen" en vervolgens "Ticketsysteem". Op de geopende pagina vindt u 2 blokken "Notificaties naar uzelf" en "Notificaties naar de klant".

Let op: U kunt in het blok "Notificaties naar uzelf" aangeven dat de verantwoordelijke medewerker (die het laatst gereageerd heeft op een ticket) een notificatie ontvangt bij een nieuwe reactie van de klant. Indien u dit heeft aangevinkt, controleer of al uw medewerkers die toegang hebben tot het ticketsysteem hun e-mailadres hebben ingevuld. U kunt dit controleren door in het menu te gaan naar "Beheer" en vervolgens "Medewerkers beheren" (onder "Bedrijfsgegevens"). Heeft de medewerker geen e-mailadres, dan wordt de notificatie naar het algemene e-mailadres gestuurd.





Vul onderstaand formulier in:


Versturen