We hebben weer veel ontwikkeld dit kwartaal en vertellen je hier graag meer over!
Bekijk WeFact facturen direct in Twinfield
Dankzij de mooie samenwerking met Twinfield kun je WeFact verkoop- en inkoopfacturen nu rechtstreeks in Twinfield bekijken. In plaats van enkel een link naar WeFact, kun je nu de originele factuur of inkoopfactuur direct naast de boeking in Twinfield bekijken. Om gebruik te maken van deze functie moet de documentlink met vrije tekstveld 3 zijn ingesteld in Twinfield.
Veiliger inloggen met twee-staps authenticatie
De veiligheid en beveiliging van je administratie is cruciaal. Dit begint met het kiezen van een sterk wachtwoord en iedere medewerker (gratis) te voorzien van een eigen inlog. Naast een sterk wachtwoord en individuele inloggegevens is ook twee-staps authenticatie belangrijk. Dit houdt in dat er naast de gebruikersnaam en wachtwoord een tijdelijke geldige code ingevuld moet worden. Deze code ontvang je per e-mail. WeFact onthoudt jouw apparaat waardoor je niet bij elke inlogpoging opnieuw hoeft in te loggen!
Ook is het vanaf nu mogelijk om in de administratie te zien met welke apparaten en browsers je bent ingelogd en kun je apparaten vergeten. Als je dit doet, moet er bij de volgende inlogpoging opnieuw een toegangscode worden ingevuld.
Maak je gebruik van een authenticator app? Dan heb je nu de mogelijkheid om de browser 14 dagen te onthouden. Zo hoef je niet meer bij elke inlogpoging de toegangscode in te vullen.
WeFact België
WeFact breidt uit naar België! Met de nieuwe ontwikkelingen die we hebben gedaan is WeFact volledig geschikt voor Belgische ondernemers. Zo hebben we het Belgisch BTW overzicht geïmplementeerd, met aanvullend de BTW listing. Daarnaast hebben we voor Belgische ondernemers een gestructureerde mededeling beschikbaar gemaakt bij zowel verkoop- als inkoopfacturen.
Vernieuwingen taken en interacties
De CRM module in WeFact is dit kwartaal uitgebreid getest met een groep bètagebruikers. Op basis van de feedback van deze groep hebben we verbeteringen doorgevoerd. Hier zijn enkele van de nieuwe en verbeterde functies:
- Taaktoewijzing met één klik: Wijs taken eenvoudig aan jezelf toe.
- Verbeterde resultaten: Meest recente facturen, offertes en inkoopfacturen staan nu bovenaan.
- API-integratie: Taken en interacties zijn nu beschikbaar via de API.
- Dashboard overzicht: ‘Mijn taken’ zijn nu zichtbaar op het dashboard.
- Status van taken: Taken kunnen nu de status ‘Te doen’, ‘In uitvoer’ of ‘Voltooid’ krijgen.
- E-mail notificaties: Ontvang notificaties bij nieuwe of bewerkte taken.
- Bijlagen toevoegen: Voeg bijlagen toe aan taken en interacties.
- Extra contact bij interacties: Kies een extra contactpersoon bij interacties.
- Uitgebreide omschrijvingen: Omschrijvingen kunnen nu tot 1.000 karakters bevatten.
- Sneller taken aanmaken: Gebruik de ‘Nog een aanmaken’ optie om snel meerdere taken te creëren.
Nieuw online betaalscherm
Na de vernieuwing van de offerte online accepteer pagina, wordt binnenkort ook het online betaalscherm vernieuwd. Hierdoor kan jouw klant de originele factuur zien naast de betaalgegevens. Zo is het nog duidelijker waarvoor de klant betaalt.
We blijven door ontwikkelen om WeFact beter te maken!