WeFact app update: offerte sjablonen, betalingstraject pauzeren en volgorde factuurregels wijzigen

Er is weer een nieuwe update uitgebracht voor de WeFact mobiele app. Wanneer je een offerte maakt, kun je vanaf nu ook in de app kiezen voor een offerte sjabloon, kun je het betalingstraject van een factuur pauzeren en kun je de volgorde van factuur- en offerteregels wijzigen.

Offerte sjablonen

In een offerte sjabloon kun je de opbouw van een offerte bepalen en kun je standaard bijlages toevoegen. Handig wanneer je vaak dezelfde bestanden gebruikt! Om gebruik te maken van offerte sjablonen in de mobiele app, dien je deze eerst aan te maken via MijnWeFact. Heb je offerte sjablonen toegevoegd, dan kun je deze bij het aanmaken van de offerte nu ook in de mobiele app kiezen. Zodra je het juiste offertesjabloon gekozen hebt, tonen we de document opbouw en eventuele extra bijlages. Wil je een offerte sjabloon bewerken? Dan kun je dit enkel via MijnWeFact doen.

Betalingstraject pauzeren

Het komt wel eens voor dat je voor een klant het betalingstraject wilt pauzeren. Vanaf nu kun je ook via de mobiele app het betalingstraject pauzeren.

Volgorde van factuur- of offerteregels wijzigen

Sinds het begin van de nieuwe mobiele app kwam de wens om het mogelijk te maken om factuur- en offerteregels van volgorde te kunnen veranderen. We zijn dan ook blij om te melden dat dit vanaf nu kan! De volgorde wijzigen kan gemakkelijk via de knop “Volgorde wijzigen”, die onder de factuur- of offerteregels getoond wordt.

Heb je vragen over deze nieuwe functionaliteiten of heb je suggesties wat er verbeterd kan worden? Stuur ons dan een e-mail op: helpdesk@wefact.nl.