Hoe administratie-kantoor Marck zichzelf
en ondernemers helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Hoe administratie-kantoor Marck zichzelf en ondernemers helpt met WeFact.

“We zijn een kleine organisatie en we waren er snel over uit dat WeFact het vooruitgeschoven pakket is voor onze ondernemers.”

— Marc Verhoeven, Administratiekantoor Marck

Over Administratiekantoor Marck

Administratiekantoor Marck is in 2014 opgericht door Marc Verhoeven en Mark van den Dungen en is gevestigd in Bergeijk. Uit ervaring weten ze hoe belangrijk het is altijd up-to-date te zijn met de administratie.

Automatisering maakt het mogelijk snel en accuraat te werken. Met lage instaptarieven automatiseren zij de administratie waar mogelijk en zo beschikt de klant altijd over de meest actuele gegevens. Met als prettig gevolg: een besparing in tijd en geld.

Naar de website van Marck

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

We zijn getipt door een klant van ons die zelf al met WeFact werkte. Al snel waren we overtuigd van het gebruikersgemak en de koppeling met Exact Online. Verder heeft de service van WeFact ons bewezen dat het de ideale partner is om mee samen te werken.

Zo wat heb ik altijd zitten stoeien zeg!
— Ondernemer

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

Wij willen klanten graag ontzorgen. Klanten moeten zo min mogelijk tijd kwijt zijn met de administratie zodat ze zich kunnen concentreren op hun core business, maar ze moeten wel up-to-date inzichten hebben.

Doordat alle mutaties en documenten ook zichtbaar zijn in Exact Online en WeFact de openstaande posten ophaalt geeft dit voor zowel ons als intermediair als onze ondernemer een goed inzicht. Daarnaast kunnen we het resultaat van het huidige jaar goed monitoren zodat we ook de voorlopige aanslagen in de gaten kunnen houden.

We zijn een kleine organisatie en we waren er snel over uit dat WeFact het vooruitgeschoven pakket is voor onze ondernemers.

We zijn een kleine organisatie en we waren er snel over uit dat WeFact het vooruitgeschoven pakket is voor onze ondernemers.

Voor welke ondernemers of klantgroepen
zetten jullie WeFact in?

Wij zetten WeFact in bij nagenoeg al onze relaties en proberen dit breed in te zetten voor het aanmaken van offertes en versturen van verkoopfacturen.

Als we verder kijken in het type klant dan zien we vooral dat ZZP-ers, eenmanszaken en kleine MKB bedrijven geholpen zijn met de eenvoudige functionaliteit van WeFact. Daarnaast bedienen we ook grotere bedrijven die bijvoorbeeld te maken hebben met veel repeterende facturen (denk aan huur, abonnementen en fee).

Kan ik dan in mijn pauze zien of alles betaald is en zo makkelijk een herinnering versturen via de app?
— Ondernemer

Wat zijn de reacties van ondernemers
op het gebruik van WeFact?

We merken dat de administratie vaak een onderwerp is waar ondernemers tegen op kijken en dat door de inzet van WeFact dit een heel stuk toegankelijk is geworden.

Dankzij WeFact kunnen we de klant gerust stellen dat de omzet waar ze hard voor gewerkt hebben ook daadwerkelijk binnen (gaat) komen.

Dit gaat me echt veel tijd schelen!
— Ondernemer

Lees ook onze andere customer stories:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.