— Forza Adviesgroep
Forza Adviesgroep is opgericht in 2012 door Jelle Landman, Jan van Egmond en Guido Luiten en is gevestigd in Numansdorp. Dankzij digitalisering werken zij met relaties uit heel Nederland.
Forza Adviesgroep werkt vanuit drie pijlers: resultaat, gemak en relatie. Ze helpen de ondernemer aan actuele cijfers, zodat hier op ingespeeld kan worden. Daarnaast willen ze prettige online toepassingen vereenvoudigen en het administratieve proces hiermee vergemakkelijken. Een prettige en persoonlijke relatie is de basis van hun goede samenwerking.
Naar de website van Forza AdviesgroepIn de zoektocht naar het antwoord op klantvragen rondom een gebruiksvriendelijke facturatiemodule, kwamen we bij WeFact uit.
Het voordeel van WeFact is dat het programma ook daadwerkelijk ontwikkeld is als facturatiepakket en niet als boekhoudpakket met facturatiemodule. Dat zie je terug in de prettige opzet en enorme gebruiksvriendelijkheid van het pakket
WeFact helpt onze klanten in het facturatieproces. Zo gebruiken ook veel van onze klanten de WeFact app om te factureren. Dit facturatieproces helpt Forza Adviesgroep in het efficiënt verwerken van de boekhouding. Facturen worden namelijk direct ons boekhoudpakket ingeschoten.
Doordat veel geautomatiseerd is in WeFact worden er geen fouten meer gemaakt in BTW-berekeningen en factuurnummering en missen we geen verkoopfacturen in de boekhouding. Dit betekent dat de boekhouding op dagelijkse basis actueel is als het gaat om verkoopfacturen. Hierdoor kunnen wij als financieel dienstverlener efficiënter werken en kunnen we de klant nog beter van dienst zijn!
WeFact is geschikt voor veel branches. Van bouw- en aannemingsbedrijven, hoveniers en dakdekkers tot consultants, vastgoedbeheer, installatiebedrijven, reclamebureaus enzovoorts. Zo is WeFact inzetbaar voor het MKB maar ook zeker voor de ZZP administratie.
Zeker ook de ZZP’er en het MKB vaart wel bij de eenvoud en het gebruiksgemak van WeFact.
— Forza Adviesgroep
Elke keer zijn de reacties van onze klanten die overgaan op WeFact bijzonder positief en lovend. De gebruiksvriendelijkheid maar ook aanvullende modules, zoals het betalen via iDEAL biedt voor de klant enorme voordelen. Ook over de helpdesk krijgen we positieve feedback, als er dan toch een keertje vragen zijn. Klanten worden snel en juist geholpen.
WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.
We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.
Account manager
Account manager
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig