Hoe Moore DRV zichzelf en ondernemers helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Hoe Moore DRV zichzelf en ondernemers helpt met WeFact.

“Klanten zijn al snel heel enthousiast! Met name vanwege de eenvoudige manier van inrichten en de vele mogelijkheden, zoals abonnementen en automatische incasso.”

— Moore DRV

Over Moore DRV

DRV werkt er dagelijks aan om ondernemers te helpen hun bedrijfsprestaties duurzaam te verbeteren. Dit door de juiste actuele inzichten, oplossingen en ondersteuning te bieden. Daarvoor brengen we de expertise van meer dan 550 professionals samen. Vanuit een brede blik en met oog voor detail behartigen wij als uw accountant uw zakelijke en privébelangen. We voelen ons persoonlijk betrokken bij u en uw organisatie en werken altijd dichtbij vanuit 12 vestigingen in Zuidwest-Nederland.

Naar de website van Moore DRV

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

Ik zag de naam WeFact voorbijkomen toen ik op zoek was naar een eenvoudig online facturatie pakket. De website sprak mij aan en nodigde uit om een proefaccount aan te maken. Daar was ik meteen enthousiast over waarna we het zijn gaan uitrollen bij een flink aantal klanten die net zo enthousiast reageerden als wij.



Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

Door de verkoopfacturen te maken in WeFact en deze vervolgens te koppelen aan Twinfield of Exact Online. Hierdoor hoeven er geen handmatige handelingen meer te worden verricht om de omzet in de administratie te krijgen. Alle complexiteit in dat proces kan worden afgevangen binnen WeFact zodat wij ook kunnen voldoen aan de hoge interne standaarden. Als laatste geeft het ons een enorme boost qua inzichten omdat we voorheen omzet alleen op één of twee grootboekrekeningen terug konden vinden.

Door verkoopfacturen te maken in WeFact en deze te koppelen aan Twinfield of Exact Online hoeven er geen handmatige handelingen meer te worden verricht.
— Moore DRV

Voor welke ondernemers of klantgroepen zetten jullie WeFact in?

Voor diverse ondernemers en/of klantgroepen. ZZPer's, installatiebedrijven, reclamebureaus, sportbegeleiding, vastgoedbeheerders, etcetera. We kijken vooral per ondernemer naar de huidige en gewenste processen, een aantal voorbeelden:

  • Abonnementen (voor bijvoorbeeld het innen van huren, contributies).
  • Automatische incassobatches (inclusief automatische aflettering).
  • Word/Excel vervangers (een flinke groep maakt facturen nog op deze manier).



Wat zijn de reacties van ondernemers op het gebruik van WeFact?

Klanten zijn al snel heel enthousiast! Met name vanwege de eenvoudige manier van inrichten en de vele mogelijkheden, zoals abonnementen en automatische incasso.



Lees ook onze andere customer stories:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.