Hoe ‘Bloemenspeciaalzaak Prima Flora’ succesvol gebruik maakt van WeFact

ZZP succesverhaal
Bloemenspeciaalzaak Prima Flora

“WeFact is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en heeft veel extra’s. Je kiest zelf waar je gebruik van wilt maken!”

— Martin

Martin en Yvonne runnen samen bloemenspeciaalzaak Prima Flora. Dit doen zij met een team van enthousiaste medewerkers in twee filialen. Prima Flora staat voor kwaliteit en vernieuwing. Ze helpen zowel particuliere als zakelijke klanten aan de mooiste bloemen, planten en decoratie.

Naar de website van Prima Flora

Hoe ben je in aanraking gekomen met WeFact?

Een collega stuurde ons een factuur, waarbij te zien was dat deze via WeFact verstuurd was. Dit wekte onze interesse. Hierna zijn we met een proefperiode van WeFact gaan testen en merkten al snel dat dit goed voor ons werkt.

Waarom ben je met WeFact begonnen?

We zijn met WeFact begonnen om onze administratie beter te stroomlijnen en het overzichtelijker te maken voor onze accountant. Een plus punt van WeFact is dat het mogelijk is om een iDEAL-link mee te sturen met de factuur. Hierdoor betalen onze klanten gemakkelijk en snel. Ook krijgen we vaak complimenten van onze klanten over onze professionele lay-out van de factuur.

Wat zijn de voordelen van werken met WeFact?

Het grootste voordeel van WeFact is dat het overzichtelijk en gebruiksvriendelijk in elkaar zit. Je kunt gemakkelijk een professionele factuur maken en versturen. Dit geldt ook voor offertes. Deze kan de klant zelfs online accepteren! Hierdoor wordt het gehele proces versnelt.

De helpdesk van WeFact is fantastisch! Ze helpen altijd graag en zijn erg snel met antwoorden!
— Martin

Naast offertes en facturen gebruiken wij ook abonnementen. Handig, want hierdoor staat er altijd op tijd een factuur klaar! Sinds kort maken wij ook gebruik van de bankkoppeling in WeFact. Waardoor we nog beter inzicht hebben in welke facturen er nog open staan. Binnenkort gaan we ook de inkoopmodule binnen WeFact gebruiken. Een compleet pakket met genoeg opties dus!

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers. Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen met Nicole

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig