Hoe ‘Hockeyclub Delta Venlo’ succesvol gebruik maakt van WeFact

Klein bedrijf succesverhaal
Delta Hockeyclub Venlo

“Vrije uurtjes besteden we liever aan het besturen dan aan de administratie!”

— Bart Allers

Hockeyclub Delta Venlo is ontstaan na een fusie tussen drie hockeyverenigingen in de gemeente Venlo. Met ruim 1700 leden is dit de grootste hockeyvereniging van Limburg. Ze proberen in de landelijke competities hogerop te komen en alle leden maximaal plezier en ontspanning te bieden, op en naast het veld. Hun nieuwe clubhuis draagt hier zeker aan bij!

Naar de website van Hockeyclub Delta Venlo

Waarom ben je met WeFact begonnen?

Voordat we met WeFact begonnen, hadden we geen goed werkende tool om gemakkelijk facturen te versturen. Omdat we in 2020 gefuseerd zijn met drie hockeyverenigingen, zijn we flink gegroeid. We merkten dat we behoefte hadden aan een gebruiksvriendelijk programma om onze verkoopfacturen voor sponsering en verhuur te kunnen maken. Via onze accountant kwamen we in aanraking met WeFact.

Foto hockey spelers

Wat zijn de voordelen van werken met WeFact?

Nadat we zijn gaan testen met een proefperiode van WeFact, merkten we al snel dat we hiermee gemakkelijk onze facturen kunnen maken. Ook kunnen we onze WeFact administratie koppelen aan het boekhoudprogramma dat onze accountant gebruikt. Hierdoor kunnen we zonder moeite facturen maken en verwerken.

We kunnen zonder moeite facturen maken en verwerken!

Ondanks dat we medewerkers in dienst hebben om de club te laten draaien, worden de meeste activiteiten door vrijwilligers uitgevoerd. De vrije uurtjes die onze mensen in de vereniging steken, besteden we liever aan het besturen en organiseren dan aan de administratie. Door het gebruik van WeFact besparen we die tijd!

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.