Hoe Hoveniersbedrijf de Groot
succesvol gebruik maakt van WeFact

Klein bedrijf succesverhaal
Hoe VOS Verwarmingsservice succesvol gebruik maakt van WeFact online administratie

“Zonder administratief onderlegd te zijn kunnen wij toch gemakkelijk onze administratie bijhouden in WeFact!”

— Rob de Groot

Hoveniersbedrijf de Groot beschikt over een allround en ervaren team van enthousiaste specialisten op het gebied van tuinontwerp, tuinaanleg en onderhoud. Binnen het team heerst de drive om mensen blij te maken met hun tuin.

Naar de website van Hoveniersbedrijf de Groot

Hoe zijn jullie met WeFact in aanraking gekomen?

Er zijn een aantal programma’s speciaal gemaakt voor hoveniersbedrijven. Hier maakten wij in eerste instantie gebruik van in combinatie met papieren administratie. Dit paste niet helemaal bij onze werkwijze. Het hoveniersprogramma was erg uitgebreid waardoor het voor ons moeilijk in gebruik was.

Omdat niemand in onze organisatie administratief onderlegd is, zochten we een facturatieprogramma dat we gemakkelijk konden gebruiken. Hierin vonden we WeFact. We hebben onszelf gemakkelijk geleerd hoe het programma werkt en waar nodig vonden we hulp bij de helpdesk. Sinds we WeFact gebruiken is de gehele administratie digitaal.

Waarom WeFact?

WeFact is erg gemakkelijk in gebruik. Ook zonder verstand van administratie kan je WeFact gebruiken. Omdat we al een aantal jaren met het programma werken, maken we gebruik van veel functionaliteiten binnen het pakket. We maken facturen en verwerken onze inkoopfacturen in WeFact. Maar er is nog veel meer mogelijk in WeFact.

Heb je hulp nodig, dan kan je altijd terecht bij de helpdesk! Echt een top team!
— Rob de Groot, Hoveniersbedrijf de Groot

Zo kun je jouw administratie koppelen aan een heleboel integraties. Wij maken bijvoorbeeld gebruik van de bankkoppeling, zodat onze transacties automatisch in onze administratie terecht komen. En we hebben een koppeling met het boekhoudpakket van onze boekhouder. Zonder gedoe krijgt de boekhouder de gehele administratie tot zijn beschikking.

Het wordt ook steeds gemakkelijker om een nieuwe functionaliteit te ontdekken. Zo zijn we op dit moment bezig om onze administratie uit te breiden door een koppeling te leggen met een urenregistratiepakket.

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers. Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen met Nicole

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie!



Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig