Hoe ‘Fevia’ succesvol gebruik maakt van WeFact

Middelgroot bedrijf succesverhaal
fevia

“Een gebruiksvriendelijk systeem, dat vlot samenwerkt met ons boekhoudpakket!”

— Johan Devos

Fevia is de federatie van de Belgische voedingsindustrie en vertegenwoordigt 27 sectoren en 700 bedrijven die innovatieve en kwalitatieve voedingsproducten produceren in België. Als overkoepelende handelsvereniging behartigt Fevia de belangen van zowel grote ondernemingen als kmo’s binnen de voedingssector.

Naar de website van Fevia
Fevia marketing

Waarom ben je met WeFact begonnen?

In april 2024 zijn we bij Fevia gestart met een nieuw boekhoudteam. Met die frisse start wilden we meteen werk maken van een moderne en efficiënte manier van werken. Onze grootste prioriteit? De cyclus van verkoopfacturen herzien en automatiseren.

We gingen op zoek naar een oplossing die niet alleen gebruiksvriendelijk is, maar ook vlot samenwerkt met ons nieuwe boekhoudpakket, Exact Online. Al snel kwamen we bij WeFact terecht.

“WeFact werd ons aangeraden als een gebruiksvriendelijke tool die perfect samenwerkt met Exact Online. En dat merkten we meteen!”

Wat zijn de voordelen van werken met WeFact?

WeFact sluit perfect aan bij wat we zochten. We gebruiken het voornamelijk voor onze verkoopfacturen: het opmaken, versturen en opvolgen ervan verloopt veel sneller en overzichtelijker. De koppeling met Exact Online zorgt ervoor dat alles automatisch gesynchroniseerd is. Daardoor besparen we niet alleen tijd, maar verkleinen we ook de kans op fouten.

"De support? Top! Altijd snel geholpen, zonder gedoe."

Wat we ook erg waarderen, is de ondersteuning. De helpdesk van WeFact reageert snel en denkt mee. Dat maakt dat we er met vertrouwen mee werken, ook in de opstartfase.

WeFact help ons om onze administratie te digitaliseren, tijd te winnen en onze werking als boekhoudteam futureproof te maken. Kortom: we zijn blij dat we deze stap gezet hebben.

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Jarno Hertsig

Account manager

Werner Luyckx

Business developer België

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.